پرسش‌های پر تکرار

نحوه پرداخت سبد خرید به چه صورت میباشد؟

در مواردی که امکان پرداخت فاکتور فروش در محل وجود داشته باشد مشتری میتواند با انتخاب پرداخت در محل، هزینه ارسال کالا را در آدرس ارائه شده به پیک استوریکس پرداخت نماید، با این حال استوریکس برای افزایش بازدهی ارائه خدمات و کاهش مراحل پروسه فروش و تحویل کالا، به شما مشتری عزیز پیشنهاد میکند تا کل مبلغ فاکتور را به صورت آنلاین واریز نمایید تا سفارش شما سریع تر پردازش شود. توضیحات بیشتر را در بخش روش های پرداخت مطالعه نمایید.

نحوه قیمت گذاری و عمده فروشی چگونه است؟

تقریبا 99 درصد فروش محصولات در استوریکس به صوت جین و عمده می باشد و ممکن است با قیمت عددی و واحد جهت دانستن قیمت تک محصول قیمت گذاری شده و دارای حداقل تعداد خرید باشد. بیشتر محصولات عمده در استوریکس دارای حداقل تعداد جهت خرید می باشند و بدیهی است که بیشتر محصولات تکی و غیر عمده قیمت بالاتری نسبت به کالاهای عمده در سایت و هم در بازار خواهند داشت. مثلا چسب زخم 100 عددی ممکن است 200 تومان قیمت گذاری شده باشد که نشان دهنده قیمت یک واحد می باشد و حداقل خرید در صفحه محصول اعمال شده و با خرید آن 100 عدد چسب زخم به سبد اضافه شود و مبلغ آن کالا نیز 20 هزار تومان خواهد شد. مشخص است قیمت 200 تومان قیمت 100 عددی آن کالا نخواهد بود و فقط نشان دهنده قیمت واحد آن محصول و کالا می باشد.

نحوه ارسال کالا چگونه خواهد بود؟

استوریکس برای ارسال تمامی کالاهای خریداری شده چند روش متفاوت در نظر گرفته که شما میتوانید بهترین آنرا با توجه به شرایط و محل تحویل مرسوله خود انتخاب کنید. رویه کامل ارسال کالا در بخش مربوط به روش های ارسال قابل مطالعه میباشد.

آیا امکان بازگرداندن کالا را دارم؟

استوریکس 7 روز تضمین بازگشت کالا با شرایط و قوانین مربوطه گرفته است. به دلیل قوانین، انصراف بعد از ثبت سفارش به دلایل سلیقه ای یا قیمت متغییر وجود ندارد مشتری این حق را دارد که قبل از ثبت سفارش قیمت محصولات را مقایسه و از قیمت آن مطمئن گردد و بعد نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نماید. در صورتی که محصولی حین فرایند ارسال خراب یا با مشکلی مواجه شود می بایست نسبت به ثبت درخواست مرجوعی اقدام نموده و محصول را به آدرس شرکت ارسال کنید. پس از بررسی و تایید کارشانس مربوطه، سفارش بازگشت داده شده و مبلغ سفارش از 12 تا 48 ساعت کاری به مشتری بازگردانده می شود. لازم به ذکر است برای دریافت خدمات بازگشت کالا، نهایتا تا 7 روز بعد از دریافت سفارش می توانید با مراجعه به بخش حساب کاربری و مرجوعی، درخواست مرجوعی کالای مورد نظر را ثبت نمایید و یا با استوریکس تماس گرفته و تسبت به ثبت مرجوعی کالا اقدام نمایید.

چگونه سفارش خود را لغو کنم؟

شما همواره امکان لغو و بازگشت سفارش خود را قبل از ارسال مرسوله دارید، با تماس با پشتیبانی سایت از طریق شماره تلفن دفتر استوریکس و اعلام بازگشت وجه از 24 تا 72 ساعت کاری پس از تایید بازگشت و کسر هزینه ها و خسارات وارده مانند کارمزد درگاه و انتقال وجه، وجه پرداختی به حساب شما بازگشت داده خواهد شد.

چگونه میتوانم سفارش خود را پیگیری کنم؟

وضعیت سفارش شما از طریق پروفایل کاربری همواره قابل مشاهده میباشد، پس از ارسال محموله پیگیری سفارش بسته به نوع ارسال محموله میتواند متفاوت باشد، برای این موضوع به پروفایل خود مراجعه کنید و از طریق گزینه همه سفارشات وضعیت سفارش و روش ارسال سفارش مورد نظر را به ترتیب مشاهده کنید. شما می توانید از این قسمت وارد بخش همه سفارشات شده و سفارش مورد نظر را پیگیری کنید. کد پیگیری به یادداشت های سفارش مورد نظر بعد از ارسال سفارش اضافه می گردد.

بسته بندی مرسوله ها چگونه است؟

کلیه مرسولات ارسالی استوریکس در بسته بندی کارتنی و محافظت شده ارسال میشوند. کالاهای حجیم یا سنگین در بسته بندی با پوشش سخت برای حفظ سلامت مرسوله ارسال خواهد شد. در صورتی که در رابطه با بسته بندی مرسوله خود حساسیت خاصی دارید با درج در قسمت توضیحات و یادداشت سفارش در هنگام سفارش نسبت به مطلع ساختن کارشناسان فروش ما اقدام نمایید.

آیا امکان تغییر کالا پس از ثبت نهایی وجود دارد؟

خیر، پس از ثبت نهایی و صدور فاکتور، صرفا میتوانید نسبت به لغو سفارش اقدام نمایید و پس از آن می توانید سفارش جدیدی را ثبت کنید در غیر این صورت سفارش شما پردازش و ارسال خواهد شد.