پرسش‌های پرتکرار

نحوه پرداخت سبد خرید به چه صورت میباشد؟

در مواردی که امکان پرداخت فاکتور فروش در محل وجود داشته باشد مشتری میتواند با انتخاب پرداخت در محل، هزینه ارسال کالا را در آدرس ارائه شده به پیک استوریکس پرداخت نماید، با این حال استوریکس برای افزایش بازدهی ارائه خدمات و کاهش مراحل پروسه فروش و تحویل کالا، به شما مشتری عزیز پیشنهاد میکند تا کل مبلغ فاکتور را به صورت آنلاین واریز نمایید تا سفارش شما سریع تر پردازش شود. توضیحات بیشتر را در بخش روش های پرداخت مطالعه نمایید.

نحوه قیمت گذاری و عمده فروشی چگونه است؟

قیمت محصول بر اساس تعداد کالا تعیین می شود و نام کالا مبنای پردازش اصلی محصول بعد از خرید می باشد. لطفا توجه کنید که احتمال هر گونه اشتباه انسانی در درج تعداد کالا در قسمت توضیحات محصول وجود دارد و نشان دهنده تعداد نهایی کالا نمی باشد و کالا در نهایت بر اساس عنوان یا نام محصول پردازش و ارسال خواهد شد. تقریبا قیمت 99 درصد محصولات در استوریکس به صوت جین و عمده می باشد و ممکن است برخی کالاها با قیمت عددی و واحد قیمت گذاری شده باشد و دارای حداقل تعداد خرید برای آن محصول باشد.

نحوه ارسال کالا چگونه خواهد بود؟

استوریکس برای ارسال تمامی کالاهای خریداری شده چند روش متفاوت در نظر گرفته که شما میتوانید بهترین آنرا با توجه به شرایط و محل تحویل مرسوله خود انتخاب کنید. رویه کامل ارسال کالا در بخش مربوط به روش های ارسال قابل مطالعه میباشد.

آیا امکان بازگشت کالا را دارم؟

استوریکس 7 روز تضمین بازگشت کالا با شرایط و قوانین مربوطه گرفته است. به دلیل قوانین، انصراف بعد از ثبت سفارش به دلایل سلیقه ای یا قیمت متغیر محصول وجود ندارد، مشتری این حق را دارد که قبل از ثبت سفارش قیمت محصول را مقایسه و از قیمت کالا مطمئن گردد و بعد نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نماید. در صورتی که محصولی حین فرایند ارسال خراب یا با مشکلی مواجه شود آن محصول با محصول جدید جایگزین شده و مجدد ارسال میگردد. اگر در حین تحویل سفارش، مشتری متوجه مشکلی در بسته یا ظاهر کالا شود باید از تحویل بسته خودداری نموده و موارد را گزارش کند. اگر بعد از دریافت کالا ایراد یا مشکلی در کالا وجود داشته باشد، مشتری می بایست قبل از اتمام مهلت مرجوعی نسبت به ثبت درخواست گارانتی خود اقدام نموده و بعد از تایید درخواست، محصول را به آدرس شرکت ارسال نماید و پس از بررسی و تایید کارشناسان مربوطه، سفارش بازگشت داده شده و مبلغ سفارش از 12 تا 48 ساعت کاری به مشتری بازگردانده می شود. لازم به ذکر است برای دریافت خدمات بازگشت کالا، نهایتا تا 7 روز بعد از دریافت سفارش می توانید با مراجعه به بخش حساب کاربری و سفارشات، درخواست مرجوعی یا گارانتی سفارش مورد نظر را ثبت نمایید و یا با استوریکس تماس گرفته و تسبت به ثبت مرجوعی کالا اقدام نمایید.

چگونه سفارش خود را لغو کنم؟

شما همواره امکان لغو و بازگشت سفارش خود را قبل از آماده سازی مرسوله دارید، شما میتوانید با مراجعه به بخش سفارشات، گارانتی سفارش یا لغو سفارش را برای سفارش مورد نظر ثبت کنید یا با تماس با پشتیبانی استوریکس و اعلام بازگشت وجه از 24 تا 72 ساعت کاری پس از تایید بازگشت و کسر هزینه ها مانند کارمزد درگاه و انتقال وجه (در صورت لغو بدون دلیل سفارش)، وجه پرداختی به حساب شما بازگشت داده خواهد شد. لازم به ذکر است که بعد از آماده سازی سفارش امکان لغو سفارش وجود ندارد.

چگونه میتوانم سفارش خود را پیگیری کنم؟

وضعیت سفارش شما از طریق پروفایل کاربری همواره قابل مشاهده میباشد، پس از ارسال محموله پیگیری سفارش بسته به نوع ارسال محموله میتواند متفاوت باشد، برای این موضوع به پروفایل خود مراجعه کنید و از طریق گزینه همه سفارشات وضعیت سفارش و روش ارسال سفارش مورد نظر را به ترتیب مشاهده کنید. شما می توانید از این قسمت وارد بخش همه سفارشات شده و سفارش مورد نظر را پیگیری کنید. کد پیگیری به یادداشت های سفارش مورد نظر بعد از ارسال سفارش اضافه می گردد.

آیا همه کالاها در استوریکس اصلی است؟

همه کالاها در استوریکس از کیفیت بالایی برخوردار است و هر کالایی که کیفیت خوب و قابل قبولی نداشته باشد از لیست فروش خارج می شوند اما محصولاتی که توسط شرکت مربوطه و برند تولید شده اند لیبل اصلی یا اورجینال دارند، البته احتمال ذکر این مورد در عنوان محصول نیز وجود دارد که با کلماتی مانند اورجینال یا اصلی این مورد به اطلاع مشتری خواهد رسید. ما این اطمینان را به شما میدهیم که کالای بی کیفیت در استوریکس توقف فروش شده و با تامین کننده مربوطه برخورد و قطع همکاری خواهد شد.

بسته بندی مرسوله ها چگونه است؟

کلیه مرسولات ارسالی استوریکس در بسته بندی کارتنی و محافظت شده ارسال میشوند. کالاهای حجیم یا سنگین در بسته بندی با پوشش سخت برای حفظ سلامت مرسوله ارسال خواهد شد. در صورتی که در رابطه با بسته بندی مرسوله خود حساسیت خاصی دارید با درج در قسمت توضیحات و یادداشت سفارش در هنگام سفارش نسبت به مطلع ساختن کارشناسان فروش ما اقدام نمایید.

آیا امکان تغییر کالا پس از ثبت نهایی وجود دارد؟

خیر، پس از ثبت نهایی و صدور فاکتور، صرفا میتوانید نسبت به لغو سفارش اقدام نمایید و پس از آن می توانید سفارش جدیدی را ثبت کنید در غیر این صورت سفارش شما پردازش و ارسال خواهد شد.